Firma Prolink.pl, po wprowadzeniu na rynek giełdy linków, dziś zaprezentowała nam swój nowy projekt – giełdę artykułów – http://textmarket.pl/. To doskonałe rozwiązanie zarówno dla pozycjonerów, którzy mogą w prosty sposób kupić gotowe i unikalne artykuły, jak i dla copywriterów, którzy mogą tam swoje teksty zamieścić (jak często się zdarza, że kontrahent albo znika, albo odrzuca teksty, albo po prostu się rozmyśla? Takie gotowe artykuły można właśnie tam wrzucić).

Copywriter zarabia na sprzedaży jednego artykułu 1 000 znakowego 2,7 zł

Pozycjoner kupuje jeden gotowy artykuł 1000 znaków w cenie 3,3 zł

Wyszukiwarka artykułów opiera się o wpisanie pożądanego słowa kluczowego i opcjonalnego wybrania kategorii oraz ilości znaków w tekście. Po wyszukaniu pojawia się lista dostępnych artykułów zawierających słowo kluczowe. Pozycjoner może zobaczyć jedno zdanie z artykułu, zawierające właśnie to słowo kluczowe. Można  by więc zaryzykować stwierdzenie, że jedno zdanie to trochę za mało, żeby sprawdzić, czy tekst spełnia nasze kryteria jakości.

Ekipa textmarketu (prolinku) zapewnia jednak, że moderatorzy dokładnie sprawdzają jakość i unikalność tekstów, a w razie nieporozumień, sami załatwiają sprawę z copywriterem.

To może być przełom 🙂 Zarówno dla pozycjonerów, którzy ciągle użerają się z nieterminowymi copywriterami, jak i dla copywriterów, którzy mogą w bardzo prosty sposób zarobić realne pieniądze na swoich tekstach.